IMPORTANT: In cea mai mare parte, continutul acestui site este, sau se vrea, un pamflet. Cei care nu cred, sau se simt vizati, mai au o sansa, dialogul si sa ne convinga ca am gresit, la noi amenintarile nu tin. Daca nu, justitia sa stabilieasca unde se termina pamfletul, si incepe cu adevarat calomnia, iar noi ne vom supune. Riscul e juma-juma, si asa va ramane pana la proba contrarie. SI MAI IMPORTANT: Sambata, duminica si de sarbatorile legale, daca nu se intampla ceva cu adevarat important, va lasam sa respirati. Adica nu vom scrie nimic de nimeni, nu de alta, dar trebuie sa ne incarcam si noi bateriile
 
Nu sunt misogin și nu am spus niciodată că o femeie e proastă, jur, chiar dacă aruncă șamponul când se află sub duș și citește că loțiunea e pentru păr uscat. Dar o să-mi calc pe inimă și o să...

 

Publicitate

 

Se vinde sediul vechi al Companiei de Apă... subevaluat!?

În timp ce foarte multe localități ale județului care au contract direct cu Compania de Apă condusă dezastruos de Simona Săvulescu suferă din pricina lipsei lichidului vital iar cetățenii sunt mințiți cu nerușinare că alții sunt de vină, conducerea societății își vede nestingherită de treabă. O treabă care pute rău, potrivit informațiilor noastre, fiindcă ceea ce speram să nu se întâmple este inevitabil, oamenii fiind puși doar pe distrugere la comanda liderului suprem, nu-i mai dăm numele că toată lumea îl știe. Și aici vorbim despre evaluarea și vinderea actualului sediu al Companiei, de pe Unirii, chiar la km zero al municipiului, un spațiu de peste 1000 de metri pătrați întins pe trei scări de bloc, odată cu mutarea la fostul hotel al partidului, achiziție blamată la data respectivă de cei care ulterior au cheltuit sume exorbitante pentru amenajarea sa ca să fie stăpânul mulțumit. Sursele noastre spun că evaluarea făcută este una dubioasă, prețul stabilit fiind undeva în jurul sumei de 500 000 de euro, adică cam cât trei apartamente de 60-70 de metri pătrați în zonă, iar cumpărătorul este deja cunoscut, licitația urmând a fi doar una de fațadă. Iar în tot acest timp de implementare a Planului Kaizen, o aberație pe care nimeni n-o folosește pentru că s-a dovedit că este un fiasco, în timp ce oamenii care plătesc nu beneficiază de serviciile contractate, monopolul Companiei conferindu-i un atu de necontestat, lumea nu are unde să se ducă, conducerea își vede nestingherită de planul cu care a fost investită. Falimentul și cedarea pe doi lei unui afacerist controversat care și-a cheltuit banii în Campania Electorală și acum vrea să-i recupereze înzecit.