IMPORTANT: In cea mai mare parte, continutul acestui site este, sau se vrea, un pamflet. Cei care nu cred, sau se simt vizati, mai au o sansa, dialogul si sa ne convinga ca am gresit, la noi amenintarile nu tin. Daca nu, justitia sa stabilieasca unde se termina pamfletul, si incepe cu adevarat calomnia, iar noi ne vom supune. Riscul e juma-juma, si asa va ramane pana la proba contrarie. SI MAI IMPORTANT: Sambata, duminica si de sarbatorile legale, daca nu se intampla ceva cu adevarat important, va lasam sa respirati. Adica nu vom scrie nimic de nimeni, nu de alta, dar trebuie sa ne incarcam si noi bateriile
 
Nu sunt misogin și nu am spus niciodată că o femeie e proastă, jur, chiar dacă aruncă șamponul când se află sub duș și citește că loțiunea e pentru păr uscat. Dar o să-mi calc pe inimă și o să...

 

Publicitate

 

Senatorul Vlad Pufu a demarat operațiunea “Cum scăpăm de harababura de pe Unirii”

Se pare că politicianul buzoian Vlad Pufu, senator din partea PNL Buzău se ține de cuvânt, așa cum a promis, și încearcă să identifice soluții pentru reorganizarea celei mai mari harababuri create în ultima vreme în municipiu. Zis și făcut, și iată ce  a ieșit, conform propriilor declarații de pe pagina sa de socializare:

„Am fost astăzi, așa cum am promis, alături de consilierii locali Irinel Cîrstea și Silviu Laurențiu Roșioru, la Agenția de Dezvoltare Regională Sud-Est Brăila, autoritatea de implementare a proiectului de resistematizare a Bulevardului Unirii. Ne-am întâlnit cu directorul general al Agenției, Luminița Mihailov, care ne-a prezentat proiectele similare din țară, dar și, aplicat, proiectul din Buzău.

În urma discuțiilor, concluzia desprinsă de mine este că acest proiect a pornit greșit ca abordare, în sensul în care sunt invocate doar sumele atrase, nu și utilitatea practică a proiectului final. Cert este că parcările au picat din start, știindu-se din capul locului că Uniunea Europeană încurajează prin aceste proiecte mobilitatea urbană prin folosirea transportului în comun, a bicicletelor și altor mijloace mai puțin poluatoare.

Prin urmare, proiectul trebuia să fie gândit și adaptat special la nevoile municipiului, ceea ce nu s-a întâmplat. Parcările trebuiau încadrate într-un proiect de ansamblu și plătite din bugetul primăriei.

Un singur consultant realizează proiecte în mai toate primăriile din țară, ceea ce explică de ce toate proiectele seamănă între ele. Practic, consultantul respectiv are un proiect desenat pe care îl prezintă peste tot. Aici trebuie să intervină însă primarul/primăria, care trebuie să ceară ajustarea desenului pe particularitățile locale. Ce se vede azi la Buzău este rezultatul unei intervenții aproape inexistente din partea autorităților locale la proiectul prezentat

Banda de pe mijlocul bulevardului, de exemplu, este în oglindă cu un proiect similar dintr-un oraș unde există și alte mijloace de transport în comun, ca tramvaie sau troleibuze.

Nu era obligatorie banda pe mijloc! Soluția a fost, pur și simplu, aleasă de primărie! Soluții există, doar să fie voință! Sunt unele minimale și altele de fond:

Autoritatea permite, cu acordul Poliției Rutiere, realizarea unor parcări de tranzit pentru aprovizionare, special amenajate între alveolele deja construite, dar asta în urma discuțiilor cu antreprenorii, pentru a se identifica distanța între locurile respective.

O regândire amplă a actualei sistematizări, eventual cu modificarea traseului pistelor de biciclete și reconfigurarea trotuarului, pentru crearea unor locuri de parcare (măcar de tranzit).

 

Trebuie făcută și mențiunea că pentru orice intervenție banii trebuie returnați, iar costul eventualelor modificări ar urma să fie suportat de la bugetul local.”, a  scris senatorul pe pagina sa de facebook.