IMPORTANT: In cea mai mare parte, continutul acestui site este, sau se vrea, un pamflet. Cei care nu cred, sau se simt vizati, mai au o sansa, dialogul si sa ne convinga ca am gresit, la noi amenintarile nu tin. Daca nu, justitia sa stabilieasca unde se termina pamfletul, si incepe cu adevarat calomnia, iar noi ne vom supune. Riscul e juma-juma, si asa va ramane pana la proba contrarie. SI MAI IMPORTANT: Sambata, duminica si de sarbatorile legale, daca nu se intampla ceva cu adevarat important, va lasam sa respirati. Adica nu vom scrie nimic de nimeni, nu de alta, dar trebuie sa ne incarcam si noi bateriile
 
Nu sunt misogin și nu am spus niciodată că o femeie e proastă, jur, chiar dacă aruncă șamponul când se află sub duș și citește că loțiunea e pentru păr uscat. Dar o să-mi calc pe inimă și o să...

 

Publicitate

 

EXPLOZIV! Mafia atestatelor lovește la Filipescu!

După mafia permiselor auto, despre care noi am mai scris și care a fost destructurată și la Buzău, o mare pată neagră asupra unei firme de profil la data respectivă, o nouă caractiță își întinde încet dar sigur tentaculele asupra județului, și are legătură directă cu obținerea atestatelor de către șoferii profesioniști. Faptul este cunoscut, dar asupra informațiilor domnește legea tăcerii, deși încrengăturile merg până la Ministerul Transporturilor, după cum veți vedea. Până acum, când redacția noastră o intrat în posesia unor informații incendiare, care vor sesiza probabil organele abilitate, și vor produce un cutremur de proporții, mai ales că din această încrengătură nu lipsesc oameni ai firmei implicate și în scandalul permiselor obținute cu șpagă, dar și oameni grei din Minister, personaje ale căror rude sau acoliți fac legea la Buzău. O vom lua cu începutul însă, și-i vom cita pe colegii de la știripesurse.ro, care la sfârșitul anului trecut au ridicat puțin vălul de deasupra caracatiței, fără a știi însă că ramificațiile, așa cum vom arăta noi, sunt mult mai mari și mai ascunse.

Iată deci ce scria la data respectivă una dintre cele mai bine informate publicații on line din țară

Transportatorii cer intervenţia DNA şi ANI: Ministrul Transporturilor 'serveşte anumite grupuri de interese'

Confederația Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România (C.O.T.A.R.) atrage atenția asupra unei situații despre care susţine ar trebui să fie analizată puțin de Agenția Națională pentru Integritate și de DNA. "Toate acțiunile actualului ministru al Transporturilor arată că acesta servește anumite grupuri de interese, încă din anul 2015", susţine COTAR, într-un comunicat trimis redacţiei STIRIPESURSE.RO.

"Lucian Șova este cel care a adus, în anul 2015, acele modificări la Legea 38/2003 care au legalizat pirateria, respectiv introducerea sintagmelor „în mod permanent” și “în mod repetat”. Actualul ministru al Transporturilor a continuat în mod permanent să demonstreze că vrea doar să servească anumite grupuri de interese care vor să îngroape orice afacere legală, pentru a înlocui această piață cu una a pirateriei.

Actualul ministru al Transporturilor și prietenul domniei sale, Corneliu Dumitriu, pe care și l-a adus pe post de coordonator tehnic( functie care nu exista in organigrama MT) , au încercat să provoace haos și în transportul de persoane prin curse regulate, vrând să modifice legislația pentru a liberaliza piața transporturilor rutiere de persoane cu câteva luni înainte de atribuirea de la începutul anului 2019. Și aceste modificări pe care a-ncercat să le forțeze în mod inexplicabil ministrul Transporturilor servesc, probabil, tot unor grupuri de interese.

De altfel, Corneliu Dumitriu este un fost coleg de facultate și chiar de cameră de cămin al ministrului, pe care Lucian Șova nu doar l-a adus în minister, dar se pare că vrea să-l numeasca intr-o funcție strategică, deși este în conflict de interese. Corneliu Dumitriu va căpăta un post de șef seviciu, exact în cadrul Direcției de reglemenătri din cadrul MT, ministrul Lucian Șova a pus să se organizeze un așa-zis concurs, astfel încât acesta să fie sigur câștigător - concurs organizat astăzi și mâine (15-16 noiembrie 2018).

Incompatibilitatea domnului Corneliu Dumitriu este foarte clară, din moment ce soția lui este lector la Buzău, la un centru de formare profesională în transporturi. Acest centru este autorizat chiar de Directia de transport rutier, ceea ce îl va face pe Dumitriu supervizorul soției sale, ca viitor șef serviciu în cadrul Directiei de reglementări. Dacă va ocupa această funcție în MT, domnul Dumitriu va răspunde de partea de examinări și va participa sau va trimite personal influențat de acesta la examinări.

Ministrul Lucian Șova vrea să fie sigur că prietenul lui, pe care l-a adus deja pe post de coordonator tehnic, va rămâne la Ministerul Transporturilor, exact acolo unde se fac modificările legislative și unde funcționarii publici participă la examinări, încasând zeci de mii de lei lunar,in plus fată de salariu, culmea, tot ca urmare a unei modificări legislative facute de actualul ministru, Lucian Șova, în iunie 2014, când era doar parlamentar.

Mai mult, funcția de coordonator tehinic în cadrul Direcției de transport rutier din MT a fost introdusă doar pentru prietenul ministrului, Corneliu Dumitriu, fost angajat al ARR Buzău. Probabil că pentru aceste funcții, pe Corneliu Dumitriu îl recomandă calitatea de fost coleg de cameră, în studenție, al actualului ministru.

“Ministrul Lucian Șova a declarat că transportatorii dețin de 15 ani monopol pe piață, deși nici măcar nu înțelege ce ar însemna acest monopol. Vrem să ne explice domnul ministru Lucian Șova dacă împreună cu prietenul său, Corneliu Dumitriu, a pus la cale toate modificările la Ordinul 980, care pune transportatorii români în imposibilitatea de a se pregăti pentru atribuirea de la începutul anului 2019, astfel încât să fie avantajați cei care practică pirateria. Oare ce ne mai pregătește domnul ministru, împreună cu incompatibilul fost coleg de cameră, Cornel Dumitriu, cel care astăzi sușține, fără a avea dreptul, examenul pentru ocuparea postului de șef serviciu, care sigur va ieși pe primul loc, din jobenul lui Lucian Șova? Ne întrebăm cine va folosi bagheta magică”, a declarat Vasile Ștefănescu, președintele COTAR.

COTAR cere organelor abilitate ale statului să cerceteze pentru cine insistă domnul Șova să facă modificări legislative și dacă nu cumva cineva a beneficiat de foloase necuvenite pentru modificările la acest ordin. Dacă ministrul va insista cu acest demers, transportatorii vor organiza cel mai mare protest, la nivel național, la care vor participa membri,nemembri precum si alte federatii,asociatii din transport. COTAR a solicitat o întâlnire cu doamna prim-minstru, pentru a-i prezenta ce abuzuri a facut și face domnul ministru Lucian Șova, astfel încât protestul va fi organizat în fața Guvernului Românie", se arată în comunicatul COTAR.