IMPORTANT: In cea mai mare parte, continutul acestui site este, sau se vrea, un pamflet. Cei care nu cred, sau se simt vizati, mai au o sansa, dialogul si sa ne convinga ca am gresit, la noi amenintarile nu tin. Daca nu, justitia sa stabilieasca unde se termina pamfletul, si incepe cu adevarat calomnia, iar noi ne vom supune. Riscul e juma-juma, si asa va ramane pana la proba contrarie. SI MAI IMPORTANT: Sambata, duminica si de sarbatorile legale, daca nu se intampla ceva cu adevarat important, va lasam sa respirati. Adica nu vom scrie nimic de nimeni, nu de alta, dar trebuie sa ne incarcam si noi bateriile
 
Nu sunt misogin și nu am spus niciodată că o femeie e proastă, jur, chiar dacă aruncă șamponul când se află sub duș și citește că loțiunea e pentru păr uscat. Dar o să-mi calc pe inimă și o să...

 

Publicitate

 

Începe JIHADUL!!! Primarii buzoieni vor fi arestați pe capete! OLAF-ul a descoperit fraude de sute de miliarde! Primul pe listă, Băcneanu de la Gura Teghii!

La această oră, conturile primăriei Gura Teghii sunt blocate, iar cătușele sunt din ce în ce mai aproape de mâinile murdare ale primarului Gheorghe Băcneanu, care probabil că nu va rezista la Beciul Domnesc și va spune mult mai detaliat ceea ce am aflat și noi din surse sigure, negociindu-și pedeapsa în detrimentul principalilor păpușari din spatele afacerii. Adică Victor Mocanu și Constantin Mazilu, primul senator cercetat penal dar și fost președinte al CJ Buzău, iar al doilea deputat UNPR de Vâlcea, adus de Mocanu pe vremea când tăia și spânzura prin fondurile județului, chiar prin banii europeni la care OLAF este foarte sensibil atunci când vine vorba de cheltuirea lor. Firmele deputatului UNPR de Vîlcea, alături de care atât Victor Mocanu dar și primarul Băcneanu a fost prin concedii pe la Barcelona și alte melegeaguri, probabil perfectând o afacere reciproc avantajoasă, au fost preferate  pentru a prelua lucrările de drumuri de la Gura Teghii.

Numai că, potrivit informațiilor noastre, OLAF a descoperit că majoritatea documentelor în baza cărora a câștigat Mazilu licitațiile de la Gura Teghii sunt false, iar frauda este una colosală, circa 400 de miliarde de lei vechi, bani care trebuie recuperați în solidar de la autoritatea publică locală dar și de la ordonatorul de credite și factor responsabil în semnarea devizelor de lucrări, respectiv primarul Băcneanu în acest caz. Aceste fapte, de fapt o mică parte dintre ele, pentru că vom completa zilele următoare tabloul fraudării acestui județ de Famiglia Mocanu și acoliții săi, coroborate cu construirea Restaurantului „La Măria și Ion” din capitală, despre care am făcut vorbire zilele trecute, ar putea deveni tare interesante dacă SRI, care știm că ne citește, ar înainta o notă în acest sens către DNA. Dar înainte de a continua, să prezentăm imaginea baronului de Vâlcea adus de Mocanu să facă drumuri la Gura Teghii, așa cum au făcut-o jurnaliștii de la Realitatea:

DOSAR DE POLITICIAN: Constantin Mazilu, deputat UNPR

Nu vi se pare ciudat că, deşi România a cheltuit peste 9 miliarde de euro pentru construcţia de drumuri în ultimii 7 ani, noi de fapt nu avem şosele? Nu vi se pare ciudat că avem atâţia regi ai asfaltului într-o ţară cu infrastructură rutieră la pământ. Despre autostrăzi nici nu vreau să vorbesc. La o simplă privire observi că toate primăriile din România au scos şi scot la licitaţie în fiecare an mii de kilomeri de drumuri comunale şi şosele. Cei de la consiliile judeţene de asemenea.

Toată România ar trebui să fie un imens şantier. Nu vă lăsaţi amăgiţi. În România se contruiesc drumuri numai pentru a putea fi reparate anul care vine. Ce rost are să construieşti un drum bun care timp de cinci ani nu trebuie peticit. Mai câştigi bani? Evident, nu prea, sau mult prea puţin pentru nevoile politicienilor care controleză şi direcţionează aceste afaceri.

Pe lângă acest fenomen păcătos, politicienii români s-au obişnuit să se implice în astfel de afaceri cu drumuri, fie susţinând indirect diverse firme, care fiind susţinute politic nu fac lucrări de calitate, fie controlează ei în mod direct astfel de companii de construcţii. 

Este şi cazul anonimului deputat UNPR Constantin Mazilu de la Vâlcea, traseist politic şi afacerist în domeniul construcţiilor de drumuri. Mazilu nu există politic ,dar face afaceri grele. Compania pe care o controlează se numeşte Ghecon Construct. Potrivit datelor de la registrul comerţului, în prezent firma Ghecon Construct SRL are ca asociat unic o doamnă pe nume Rădulescu Adriana, iar ca administrator şi împuternicit pe un apropiat al deputatului Mazilu, un anume Nicolae Vlăduţescu. În trecut, Vlăduţescu a mai fost administrator al altor două firme deţinute de Mazilu. Afacerile lui Mazilu cu instituţiile publice, în special primării din judeţul Vâlcea sunt vechi şi de notorietate. Luna trecută deputatul a mai punctat o afacere de 1 milion de euro pentru modernizarea drumurilor din comuna vâlceană Stăneşti, situată tocmai în colegiul său de deputat. 

Interesant este că Mazilu a mai reparat o dată drumurile din comună Stăneşti în timpul campaniei electorale din anul 2008. Primarul comunei a declarat presei locale că în alte locuri unde firma Ghecon a lucrat asfaltul este foarte subţire şi a început deja să se crape. Evident, Mazilu ştie că banii grei din asfaltări se fac numai din cârpeli, pe care trebuie să le faci în mod regulat. 

Deputatul Mazilu este un om de afaceri sadea a cărui aventură politică duce inevitabil spre afacerile cu statul. În 2008 a fost ales din partea PSD, apoi în 2009 a trecut la Putere în partidul lui Gabi Oprea. Afacerile sale au mers atunci din plin, acum a revenit la PSD tocmai pentru că afacerile sale să nu aibă de suferit. 

În cei cinci ani de când face politică la nivel înalt, Mazilu a încasat sume exorbitante de ordinul zecilor de milioane de euro de la diverse entităţi publice. Lista este impresionantă şi merită a fi cunoscută. Dacă te uiţi pe datele de la Camera Deputaţilor se observă cât se poate de clar că deputatul nu a avut nicio lege trecută şi votată. Nu ştim exact dacă Mazilu a fost de fapt deputat în aceşti ultimi ani sau un simplu om de afaceri cu legitimaţie de deputat. O altă întrebare retorică este următoarea: de ce omul de afaceri Mazilu a dorit să ajungă deputat dacă funcţia publică nu-l prea interesează? Să aibă legătură cu afacerile sale? 

Să vedem însă cât şi cum a încasat discretul deputat de Vâlcea. În 2009, firma sa a primit de la Consiliul Judeţean Vâlcea 3 milioane de lei (720.000 de euro) pentru asfaltarea unor drumuri din comuna Fărtăţeşti. Având în vedere cifrele, investiţia electorală din campanie îşi începuse amortizarea. O mare parte din bani a obţinut-o chiar în comunele vâlcene unde a candidat ca deputat şi ale căror consilii locale sunt controlate de membri ai PSD. În comuna Valea Mare a câştigat două licitaţii, una privind ridicarea unei săli de sport, pentru care firma lui Mazilu a primit 357. 000 de euro şi cealaltă presupunând asfaltarea unui drum comunal, în valoare de 95.000 de euro.

Alte contracte importante le-a câştigat la Consiliile Judeţene Buzău şi Ialomiţa, controlate de lideri USL pentru diverse lucrări de infrastructură. A punctat aici câteva milioane de euro. Marea lovitură însă a dat-o în judeţul Ilfov, unde compania Ghecon Construct a încheiat un contract imens pe 48 de luni pentru reabilitarea drumurilor în valoare totală de 90 de milioane de lei, adică aproape 20 de milioane de euro. Alte 3 milioane de euro le-a câştigat pentru reabilitarea drumurilor din staţiunea Amara. Afacerile l-au dus pe Mazilu şi la Primăria sectorului 5 condusă de "Marean" Vanghelie unde compania controlată de deputat a primit un contract de peste 8 milioane de euro. Contractul a fost încredinţat de Administraţia Străzilor Bucureşti – de aici a mai primit alte 3 contracte. În final, Curtea de Conturi a descoperit că societăţii Ghecon i s-au decontat lucrări pe care nu le-a realizat. Nu a contat pentru sarabanda contractelor publice care continuă fără jenă. 


Mazilu se va îmbogăţi şi sub guvernarea PSD pentru că în opinia mea el este un băiat deştept care ştie cum se procedează în astfel de afaceri. Ca el mai sunt zeci de parlamentari şi politicieni. Revolta mea se datorează nu faptului că îşi trag astfel de contracte: să fie sănătoşi! Însă, dacă şi-au asumat până la urmă să construiască infrastructura acestei ţări să aibă măcar bunul simţ şi demnitatea să o şi realizeze. Tare mă tem însă că în România nu avem nici politicieni şi nici constructori de drumuri, mai degrabă aveam cârpe politice şi cârpitori de şosele…